C

Followers

Peti Surat

ShoutMix chat widget

Labels

Home (17) Contest (5) Hasil Tag (2) Segmen (1) Tips (1) Tutorial (1)

·٠•●♥ KarangOlehJuriJari ♥●•··

Monday, June 27, 2011

Karoke. Karoke.

__KisahDongeng__
Ku sedar ku tak seberapa
 Jika dibanding mereka 
Yang jauh lebih megah dari diri ini 

Apa yang mampu ku berhias 
Hanyalah hati yang ikhlas 
Terpendam simpan untuk dia yang sudi

 Mencintai aku dengan seadanya
 Mencintai aku bukan kerna rupa
 Dalam waktu sedu
 Dalam waktu hiba
 Kuharapkan dia rela

 Mencintai aku dengan seadanya 
Sanggup menerima insan tak sempurna
 Atau mungkin cinta sebegitu hanya
 Kisah dongeng saja

 Belum pernah kumerasakan
 Dipeluk dalam dakapan
 Eratnya melindungi jiwa rapuh ini

 Sanubariku memerlukan
 Kehadiran seorang teman 
Tulus mencurah kasih sepenuh hati 

Mencintai aku dengan seadanya 
Mencintai aku bukan kerna rupa 
Dalam waktu sedu
 Dalam waktu hiba
 Kuharapkan dia rela

 Mencintai aku dengan seadanya
 Sanggup menerima insan tak sempurna
 Atau mungkin cinta sebegitu hanya
 Kisah dongeng saja

INY





No comments:

Post a Comment