C

Followers

Peti Surat

ShoutMix chat widget

Labels

Home (17) Contest (5) Hasil Tag (2) Segmen (1) Tips (1) Tutorial (1)

·٠•●♥ KarangOlehJuriJari ♥●•··

Friday, July 1, 2011

Bulan Baru + Semangat Baru

salam semua :)

rini da msuk bulan baru . pejam celik pejam celik da bulan Julai . brmakne , cuti sem aku da nak abes da . N brmakne lg , aku kne balek Jitra da . adeiii . kejap ase rajin , kejap ase mls nak balik. huhu . xpe2, kuatkan smgt kne balik gak sne , misi aku x selesai lg. hihi :) nak kejo pointer atas dr 3.5 . susanye nk dpt kan. tp jd sng klo dah brjaya dptknnye. kawan2, doakan kte same2 UPkan pointer kte la yehh . :)

rini misi aku nk p bayo yuran poli . org lain da lame siap brbayo , aku xbayo2 lg . ishh2. biaselahh,  sbok ngn krjaya. haha. *kerja sampingan cuti 2bulan nie.  
n then aku mahu SHOPPING + SHOPPING N SHOPPING. haha. gila sudaa. 
brape la ye $$$$ yang layang dari poket aku nie kang. waduuhhhh . huuu .
xpela, asalkan puas ht. 

Senyum2 selalu la bulan baru nie k kawan2.  :) :) :)
Selamat bulan baru semua n happy always. 
Semoga bulan yang baru hari yang baru dpt merubah lebih kebaikan dlm diri kita. *cewahh madah pulok. huu * CHilllS !





No comments:

Post a Comment