C

Followers

Peti Surat

ShoutMix chat widget

Labels

Home (17) Contest (5) Hasil Tag (2) Segmen (1) Tips (1) Tutorial (1)

·٠•●♥ KarangOlehJuriJari ♥●•··

Friday, June 10, 2011

MulaAktifBerBlog

testing. testing. hehe. 


ape ye aku nk taip nie. huhu .
sbenanye amat xcted & teruja sedikit . .ahaa. 
almaklum baru wujud blog sndiri. =)=)[senyum girang smpai ke telinga. haha. sewel kot!]

aku pun xtau la pasal ape aku nk wt blog nie dgn tibe2. haha. main klik je sume2. torai je slagi bolehh. 
papepun, syabas kpd semangat & usaha aku sbb wt sendiri sume nie. huhu.
[cewahh , angkt bakul sndiri nmpknye. hahaha] n kpd kawan2 yg mnjadi inspirasi n idea2 cute. =)

aku pun masih terkedek2 lg dlm wt mende2 nie. HOPE
korg yg jadi follower aku nyh nt, sudi2 la bantu mmbantu aku ye. 
=) mekaseyy ! 








No comments:

Post a Comment